Eevis

Eevis

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Viikko vierähti

Viikko ollut kiireinen meidän perheessä. Pikku Boudari aloitti esikoulun, alkaa äiti jo tuntea itsensä vanhaksi ;) Kovasti jännitti neitiä uusi elämänvaihe, mutta reipashan tuo ipana on, viihtyy hyvin!

Mun eskarilainen <3

Illat on kuluneet piirrellessä ja harjoituskirjoja tehdessä, intoa siis löytyy tuolta tytöltä :) Meidän neiti on kaikkea muuta kuin neiti, vaatteet hän ostaisi kaikki poikien osastolta, ja ei, ei missään nimessä mitään pinkkiä, naamiaisiin muut tytöt pukeutuivat pääosin prinsessoiksi, mutta ei meidän neiti, hän oli jalkapalloilija, huoh! Mutta ei hätää, annan lapseni olla juuri sellainen kuin on, ehkä se riittää että yksi meidän perheessä rakastaa pinkkiä :D

Mun Pikku Boudari <3

"Äiti sä oot niin mun Peppi Pitkätossu! Mutta et sä kyllä hevosta nostais kun olet niin pieni, mutta jaksathan sä mut nostaa..." <3


Itse olen nyt viikon tahkonut uutta treeniohjelmaa, ja kyllä, todennut sen aivan loistavaksi. Eilen tehtiin Johannan kanssa (tai siis minä tein ja Johanna "käskytti") takareidet ja pakarat. Leveässä prässissäkin alkoi olla painot jo ihan kohdillaan, usko itseensä koetuksella kun näki sen kiekkojen määrän :) Onneksi oli hyvät, varmistajat, kiitos vaan Johanna ja Sampo :)) Ihan loistavia uusia liikkeitä jotka todellakin poltti siellä missä piti! Taitaa tulla kyseisestä osastosta uusi lempireeni, vaikka pienimuotoinen viha-rakkaus suhde onkin jalkareenejä kohtaan :) Tuloksia odotellessa...



Paino ei onneksi ole pompannut kovin paljoa ylöspäin, olen malttanut pysyä maltillisessa ruuan lisäyksessä :) Tänä aamuna painettiin 61,6 kg, joten ei isoa nousua. Ruuan lisäys näkyy heti reenitehoissa, jaksaa painaa sarjat loppuun, etenkin jalkaosastolla. Massakautta jatketaan keskivartalon ehdoilla, vatsaa en enää päästä siihen kuntoon missä se oli, tämä on lupaus!

Ensi viikolla jatketaan perusviikon jälkeen Rest Pause viikolla, tuskaa luvassa <3

Eevis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti