Eevis

Eevis

lauantai 22. kesäkuuta 2013

Esittely Part 2

Olen siis treenannut ja syönyt Koskisen Johannan ohjeistuksella tammikuusta 2013 asti. Aivan loistava opastaja, lause "Kyllä ammattilainen osaa" kuvaa ohjeita parhaiten. Itsellä ei vielä riitä taito ruuan muutoksiin tai nähdä selkeästi mihin osa-alueeseen pitäisi panostaa salin puolella. Ruuat menevät jo tottuneesti vaa an kautta ja kun reenataan selkää niin reenataan selkää, siis tuntuma säilyy...
Tällä hetkellä olen välidieetillä. Paino nousi 73 kiloon (massallakin ruuat meni vaa an kautta) ja nyt on kympin verran tiputeltu, ja kyllähän sieltä alta alkaa jo jotakin pilkistellä :) Tunnen oloni hyväksi sekä "massakaudella" että dieetillä. Plussilla energiaa riittää koviin reeneihin ja olen kova syömään :) Dieetillä puolestaan näkyviä muutoksia on jopa jännittävää seurata, sen verran uusi juttu vielä minulle, nälkä taas vaivaa välillä melkoisesti... Ennen kaikkea tämän koko ajan olen tuntenut olevani TERVE, virtaa riittää ja on tasapainoinen olo. Nautin suunnattomasti kovista salireeneitä ja puhtaasta ruuasta, tää on niin mun juttu <3

Alla hieman muutos kuvaa. Ylemmät otettu 2008, jolloin lapseni oli noin vuoden ikäinen ja alemmat kesäkuussa 2013. Joko ymmärrätte miksi olen tyytyväinen ja tunnen oloni energiseksi ja hyvinvoivaksi :) Oletteko samaa mieltä?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti