Eevis

Eevis

perjantai 19. heinäkuuta 2013

Lomalle!

Koittihan se päivä: kesäloma alkoi <3 Ilma on mitä on, mutta aurinko paistaa minulle :) Täytyy todeta (taas kerran...) etten päivääkään olisi enää jaksanut :)) Nyt on aikaa, saa jopa vähän rentoutua!


Viime vuoden mökkireissulta, ensi viikolla uusiks :)


Dieetin suhteen kroppa alkaa tuntua aikas "tyhjältä". Huominen ensimmäinen tankkauspäivä tulee enemmän kuin tarpeeseen. Tänään aamulenkkikin kulki keveällä askeleella kun mielessä häämötti huomiset hiilarit: kaksi puuroannosta ja uusia perunoita yms.... Kuinka moni olisi näin hekumoissaan tietäessään saavansa kaurapuuroa ;) Hei, yrittäkää ymmärtää...

Puolen vuoden "tutkimusmatkan" tuloksia :)


Eilen oli Johannan kanssa K&M:llä olkapäätreeni, aivan huippuhyvä :) Taas tuli uusia liikkeitä ja loistava tuntuma! Mukavasti ne suonet sieltä pilkisti paineen alla :) Yläkroppa on hyvin kiristynyt, vielä kun alavartalolle ja erityisesti vatsalle tapahtuisi sama muodonmuutos! Sunnuntaina olisi tarkoitus tehdä uusi olkapääsetti, saa vähän vertailtua miten se hiilaripäivä vaikuttaa.





Tämä ensimmäinen välidieetti on ollut minulle melkoinen tutkimusmatka itseeni. Testissä henkinen ja fyysinen kantti. Olen osoittanut itselleni jo ainakin että selkärankaa on :) Tuloksia saa kun antaa kaikkensa eikä luovuta, noudattaa ohjeita ja kuuntelee kroppaansa. Kisaaminen ei ole minulle sinänsä päämäärä, en tee tätä kilpalavan vuoksi. Vaikka Body Fitness kisat jostain syystä lopetettaisiin, jatkaisin tätä hommaa aivan samaan tapaan. Oikeanlainen salireeni ja hyvä ruoka tekevät minulle hyvän olon, olen elämäni kunnossa, sekä henkisesti että fyysisesti )

Murun ostamat uudet housut <3 Saavat etureiden näyttämään yllättävän "muhkulta" :)

Dieetti on opettanut myös ottamaan seuraavan plussa kauden hieman rennommin :) Syksyllä testaamaan Johannan protsku-leivonnais reseptejä, näyttävät niin hyviltä <3 Ja sallittakoon vaikka kiinalaisen chilikana minulle silloin tällöin :) Kyllä ne sitten taas miinuksilla sulatellaan...

Huomenna siis tankkaamaan ja vapaapäivä salilta :) Sunnuntaina K&M:lle hiilareilla ladattuna olkapäitä työstämään :) Ensi viikolla pariksi päiväksi mökille rentoutumaan, ja hei, kello ei soi kahteen viikkon 4:10 :))


Eevis




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti